سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده ای را که دهان خود را می گشاید و می گوید : «بارالها ! به من روزی بده» ؛ ولی دست از طلبِ روزی می کشد، دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
خاطرات این روزهای من
درباره



خاطرات این روزهای من


مریم
روزی سپری شد به امیدی که شب اید شب امدودیدم به دلم تاب و تب امد ای دوست دعاکن من بیچاره مبادا درحسرت دیدارتو جانم به لب اید
آرشیو یادداشت‌ها

سلام دوستان عزیز یه فکر جالب به نظرم رسید که دوست دارم همه ی شما حمایتم کنید و واسه برنامه ی جدیدی که تو وبلاگم میخواد راه بیافته کمکم کنید.

 اسم برنامه ی جدیدم هفته به هفته هستش. در این برنامه قسمتهای مختلف وجالبی هست که تک تکشون رو واستون توضیح میدمو با روند کارش اشنا تون میکنم.

خواننده هفته:هر هفته یک خواننده مهم انتخاب میشه و شما 5 تا از بدترین توجه داشته باشید بدترین کارهایش را انتخاب کنید . رای گیری میکنم و خواننده هفته انتخاب میشه.

جاهای دیدنی هفته:دوستان زیادی داریم که در شهرهای مختلفی از ایران زندگی میکنند هر کدوم از شماها در شهری که زندگی میکنید یکی از جاهای دیدنی شهرتون رو واسم بنویسید توجه داشته باشید (اسم شهر-اسم مکان دیدنی-وتوضیحاتی درباره ی اون مکان واسم بنویسید تا همه ی دوستان بتونن استفاده ی مفید بکنن)وواسه تعطیلات از اونجا دیدن کنن.

جمله هفته:تو مجلات –خیابانها-تلوزیونو...روزانه جملات قشنگی به گوش شما میخورن. شما دوستان عزیز یه جمله زیبا واسه من میفرستین و بعنوان قشنگترین جمله همراه با اسم نویسنده و تشکر و قدر دانی از نویسنده جمله تو وبلاگم اعلام میشه.

سوال هفته :هر هفته یک سوال از همیگیتون پرسیده میشه بهترین و قشنگترین جواب واسه همه همراه با اسم پاسخ دهنده و تشکر و قدردانی از پاسخ دهنده واسه همه اعلام میشه.

سوتی هفته:همگی شما دوستان عزیز سوتی هایی دادید که واقعا جالبو خنده داره واسه من بنویسید تا حالا چه سوتی ای دادید وبعنوان باحال ترین سوتی تو وبلاگم اعلام میشه.

 

رنگ هفته:واسه اولین بار میخوام هر هفته 5 رنگ انتخاب کنم. شما دوستان یکی از اونهایی رو که بیشتر دوست دارین انتخاب کنید من رای گیری میکنم واون رنگی که بیشترین رای رو اورد قشنگترین رنگ هفته انتخاب میشه و واسه خودمون مدیست میشم.

خبر داغ هفته:هر هفته خبرهایی داغ و جالب در گوشه و کنار جهان شنیده میشه واسه من بنویسید . داغ ترین خبر با اسم نویسندش تو وبلاگ من اعلام میشه.

دوست هفته:فکر میکنم بهترین قسمت برنامه باشه.از بین سوالاتی که پرسیده میشه هرکس که به همه سوالات جواب بده و نظراتش قشنگ تر از همه باشه منتخب دوست هفته میشه ومن بهش از طرف همگی شما یک جمله زیبا که در وصفش باشه تقدیم میکنم .

وبلاگ برتر هفته:و در اخر هر هقته شما دوستان واسه من بنویسید از بین دوستان وبلاگتون کدوم یکی رو بیشتر دوست دارید توجه داشته باشید فقط  وب دوستانتون . رای گیری میشه و بهترین وبلاگ که انتخاب شد یه جمله زیبا بهش تقدیم میکنیم.

 

خوب دوستای گلم امیدوارم خوشتون بیاد

منتظر انتقادات و نظرات شما هستم

لطفا جواب همه ی سوالات رو بدین و پاسخ هر سوال را که دادید بنویسید مخصوص کدوم قسمت از برنامست

ممنون از انتخاب شما

باید اعلام کنم در هر دوتا وبلاگم مسابقه هفته به هفته اجرا میشه

ولی غیر از مسابقه اپهای عاشقانه دیگر هم گذاشته میشه

دوستدار شما مریم

 

خوب اولین مسابقه بخاطر اینکه ازمایشی فقط چندتا سوال نوشته میشه

خواننده هفته:رضا صادقی(5تا از بد ترین اهنگاش که شنیدید)

جاهای دیدنی هفته:در هر شهری هستید (اسم شهر-اسم مکان دیدنی- توضیحاتی تاریخی درباره ی اون مکان واسم بنویسید)

جمله هفته:یک جمله زیبا واسم بنویسید

سوال هفته:دوست دارید در سال جدید چه تحولاتی در شما رخ دهد؟

سوتی هفته:بزرگتری سوتی ای رو که دادید واسم بنویسید

رنگ هفته:صورتی-ابی-قرمز-بنفش-سبزیکی رو انتخاب کنید تا رنگ برتر هفته بشه

خبر داغ هفته:مهمترین خبری که تاحالا شنیدید رو واسم بنویسید

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مریم 89/12/26:: 11:32 عصر     |     () نظر